Administratieve dienstverlening

Administratieve dienstverlening

Financiële administratie

Het voeren van een Financiële administratie is bij veel ondernemers nog een ondergeschoven kindje. Het is echter van belang om de administratie periodiek bij te houden om grip op de onderneming te houden. Om je wat werk uit handen te nemen, biedt Sigma Financials jou administratieve dienstverlening aan zodat je zo min mogelijk tijd kwijt bent aan het voeren van een Financiële administratie.

Onze medewerkers kunnen de aangeleverde administratie per maand, per kwartaal of per jaar invoeren. Nadat deze administratie is verwerkt wordt door ons de aangifte omzetbelasting verzorgd. Wij verzorgen desgewenst periodiek tussentijdse cijfers. Zo blijf je op de hoogte over de gezondheid van jouw onderneming.

Verzorg je liever zelf de administratie maar heb je opstartproblemen of wil je dat een van onze medewerkers periodiek met je meekijkt, dan bieden wij jou hiervoor administratieve begeleiding. Een van onze medewerkers zal je dan begeleiden met het voeren van jouw administratie bij je thuis, op kantoor of eventueel bij ons op kantoor.

Bezoek ons kantoor op het volgende adres:

Prognoses en begrotingen

Sigma Financials stelt voor jou de periodieke prognoses en begrotingen op. 

Projectadministraties

Wil je inzicht krijgen in de projecten die je beheert? Sigma Financials helpt je daar graag bij! Wij helpen je om een duidelijk inzicht te krijgen in alle factoren die meespelen tijdens een project.

Aangiften

Wij helpen je met het verzorgen van de aangiften. Zo hoef je er zelf niet meer naar om te kijken! 

Boekhoudprogamma’s

Sigma Financials adviseert én installeert de boekhoudprogamma’s die voor jou van toepassing zijn. Dankzij jaren ervaring weten wij precies welk boekhoudprogamma bij jou past!

Heb je hulp nodig bij een van bovenstaande diensten?

Sigma Financials © 2019

KVK-Nummer: 20099839